dimecres, 11 de març del 2009

FOTOS FUTBOL 7











JORNADA 4ª - 17 de marzo

LA JORNADA 4ª FUE APLAZADA POR LLUVIA, Y SE JUGARÁ EL PROXIMO MARTES 17 DE MARZO EN EL OLIMPIC.

Olimpic 1

16:30h. IES SECCIÓ - ANONIMOS Y CIA


Olimpic 2

16:30h. IES ONDA - ATHLETIC ONDA
17:20h. CONGUITOS F.C. - JOGO BONITO

RESULTADOS Y CLASIFICACION


JORNADA 5ª (10 de marzo)

IES ONDA (G) - ANONIMOS Y CIA (P)

CONGUITOS (P) - ATHLETIC ONDA (G)

JOGO BONITO (G) - IES SECCIÓ (P)


CLASIFICACION LIGA LOCAL

5ª JORNADA


JOGO BONITO..............................12 PUNTOS

ATHLETIC ONDA......................... 9 PUNTOS

I.E.S. SECCIÓ ................................ 6 PUNTOS

I.E.S. ONDA ................................... 6 PUNTOS

CONGUITOS F.C. ....................... 3 PUNTOS

ANONIMOS Y CIA .................... O PUNTOS



dilluns, 9 de març del 2009

FUTBOL 7 - JORNADA 5ª

JORNADA 5ª (10 de marzo)

Olimpic - 1

16:30h. ANONIMOS Y CIA - IES ONDA

Olimpic - 2

16:30h. ATHLETIC ONDA - CONGUITOS
17:20h. JOGO BONITO - IES SECCIÓ

JORNADA APLAZADA

JORNADA 4ª DE FECHA 3 DE MARZO

(Aplazada por lluvia)

diumenge, 22 de febrer del 2009

FUTBOL 7


Ací teniu la classificació del campionat de FUTBOL 7, i les fotos de tots els grups participants.


CLASIFICACION LIGA LOCAL


2ª JORNADA (17/02/2009 )


JOGO BONITO 6Ptos

ATHLETIC ONDA 3Ptos

CONGUITOS F.C. 3Ptos

I.E.S. ONDA 3Ptos

I.E.S. SECCIÓ 3Ptos

ANONIMOS Y CIA 0Ptos
ATHLETIC ONDA

CONGUITOS





IES. ONDA



JOGO BONITO


IES. SECCIÓ






dijous, 12 de febrer del 2009

ENTRE TOTS FEM

ENTRE TOTS FAREM
Entre tots hem fet.
Caldria fer un poc de memòria i saber d'on venim, qui som i on hem arribat. Qui ara ensenya ha estat instruït. Qui ara es pare/mare l'han portat, quan menut era, de la maneta al col.legi. Qui ara és un nen, recordarà en el temps els seus dies d'institut.
Com en una romeria intemporal, arrelada en el nostre més llunyat passat i amb la previsió del millor i desitjable futur, passem per instants del tot més intensos, precisats de tots els esforços que de mans diferents vinguen. Totes elles complementàries d'un unic objectiu.
Reconeixem en les siluetes de dalt al protagoniste i altres personatges d'una única trama, a on no creem que hi ha repartiment secundari, i a on,superant les regles d'immediatesa a les que el disseny gràfic obliga, tan sols caldria, cosa que entre tots hauriem de fer, donar-li un poc de color, ben viu, de goig i satisfacció.

divendres, 23 de gener del 2009

¿Saben adónde van?

Si les escuchamos, nos dirán: "No nos detengamos a contemplar el mar o las estrellas; no hay que distraerse. El camino espera. Corremos el peligro de no llegar al fin."

¡El fin! ¡Qué ilusión! No hay fin en la vida. El fin es un punto en el espacio y en el tiempo, no más trascendental que el punto precedente o el siguiente.

La preocupación por conseguir un fin nos intranquiliza a todos, aun a los más desaprensivos, aun a los más indolentes, y yo, por mi parte, hubiera deseado vivir todavía más en cada hora, cada minuto, sin la nostalgia del pasado ni la ansiedad por el porvenir.

(Las inquietudes de Shanti Andía; Pío Baroja, 1941)

dissabte, 17 de gener del 2009

PER L'ENSENYAMENT PÚBLIC

Els pares i mares del alumnes es manifesten per l'ensenyament públic